Bases Concurs Fotografia Ràpida

A continuació al pdf adjunt hi trobareu les bases del 1er Concurs de Fotografia Ràpida 2012. Així com el programa de totes les activitats del dia.

 

Bases concurs de fotogràfia ràpida JULIOL 2012

L’AGRUPACIÓ FOTOGRÀFICA I CINEMATOGRÀFICA GUÍXOLS I L’AJUNTAMENT DE LA CIUTAT, ORGANITZEN EL PRIMER CONCURS DE FOTOGRAFIA RÀPIDA. AMB L’OBJECTIU D’INCREMENTAR LA PARTICIPACIÓ POPULAR I FOMENTAR L’AFICIÓ PER LA FOTOGRAFIA.

1. PARTICIPANTS

Les inscripcions estan obertes a tothom, amb un apartat dedicat als  participants  menors de 14 anys.

 

2. CATEGORIES A CONCURS

Hi hauran quatre temes, algun dels quals estarà relacionat amb la Festivitat de la Verge del Carme que es celebrarà a Sant Feliu de Guíxols  aquell mateix dia. Es obligatori participar en els quatre temes, presentant una fotografia per tema.

 

3. INSCRIPCIONS

Les inscripcions al concurs es portaran a terme el dissabte 14 de juliol de 2012, de 10:00 a 11:00 hores, a l’Ajuntament de la Ciutat, situat al Passeig de Mar, on s’assignarà un número a cada participant per tal de mantenir l’anonimat. La inscripció serà de 12€ amb dinar inclòs; 10€ pels menors de 14 anys.

 

4. HORARIS

Un cop feta la inscripció, els participants disposaran de 4 hores per poder entregar els 4 temes del concurs.

Aquells participants que no compleixin l’horari de lliurament de la targeta quedaran fora del concurs.

 

5. LLIURAMENT I FORMAT DE LES FOTOGRAFIES

Cada concursant haurà de presentar una fotografia per tema amb la màxima qualitat possible i en format JPG. El lliurament dels arxius es farà a la carpa situada als Jardins Juli Garreta del Passeig de Sant Feliu de Guíxols

 

6. PROJECCIÓ

Les fotografies es projectaran  públicament el mateix dissabte 14 de juny a la carpa situada als Jardins Juli Garreta del Passeig de Sant Feliu de Guíxols

 

7. EL JURAT

El jurat estarà format per 3 persones de reconeguda solvència fotogràfica.

 

8. PREMIS

L’entrega de premis serà el mateix dissabte a les 18:00 hores aproximadament, desprès del veredicte.

Els premis seran els següents:

1r premi: 200 euros + dues entrades al Festival de la Porta Ferrada

2n premi: 100 euros + dues entrades al Festival de la Porta Ferrada

3r premi:   50 euros + dues entrades al Festival de la Porta Ferrada

Premi al menor de 14 anys: dues entrades al Festival de la Porta Ferrada

Hi haurà obsequis per a totes les persones participants

 

9.PROPIETAT DE LES FOTOGRAFIES

Totes les fotografies a concurs quedaran a disposició de l’organització que podrà utilitzar-les fent-hi constar el nom de l’autor.

 

10. FACULTAT DE L’ORGANITZACIÓ

La participació en el concurs implica l’acceptació total d’aquestes bases i la decisió del jurat serà inapel·lable.


Patrocinadors:

alt

Per a mes informació afic50sfg@gmail.com

Compartir a...

Submit to FacebookSubmit to Google BookmarksSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

Escriure un comentari


Códi de seguretat
Actualitzar

Divendres, Desembre 15, 2017
Inicia sessió